Merhaba kızlar yaptırdığım ikili test sonucu ultrason ölçülerim normal çıktı fakat kan testinde Trizomi 18 sonucu yüksek riskli çıktı. Şuan 15 haftalık hamileyim. Kesin sonuç alabilmek adına amniyosentez önerdiler ve düşük riski olduğu için çok korkuyorum. Başına böyle bi durum gelen oldu mu acaba,yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.