Rose21 aniden sancı girdiği için ve ani doğum yaptığım için Rahim kendini toplamadı. Eve geldık doğumdan yaklaşık olarak 30 saat sonra kanamam yoğunlaştı ve durmadı🤷🏻♀️ Kan takvıyelerı felan durduramadılar. Narkoz verip tekrar amelıyata girdim. Rahmimi alacaklardı yada masada kalcaltım. Allahtan orda durmuş kanamam. Cok şükğr bişeu olmadı. Ama bu durum yınede bi sebebe bağlamamak lazımmış. Bu arada 3 gun sutum gelmedı sonra oğlum 40i cıkana kadar memeyı tutmadı benım basur ağrımın ustune belim tutuldu😂 memeyı zorlamaktan tabı. Sonra tek buyuttum oğlumu kendım tek yıkadım. Herseyını.. cok şükür şimdi ıkıncı olcak. Aynı seylero yasayacagımı bilsem umurumda olmaz💕 onlar için herseye değer