Fnen Elasim Metehan zaten iki isim gibi olduğu için bence hoş durmaz İlla iki isim olsun derseniz kimliğe Mete Han diye yazdırabilirsiniz. Han tek başına da güzel bir isim
Elasim Fnen benim için Metehan tek başına yetiyor da eşim illa bir isim daha olsun diyor dediğiniz gibi ayrı ayrı koymak da mantıklı