Mira1604 2 haftadır falan kasıntım oluyor ara ara bacak ve karın bölgesi özellikle ilk hamılelımde böyle bısey yaşamadım benim gibi yaşayan var mı
biranne__ Mira1604 ben yaşıyorum ara ara doktora gittim biraz haftan geçsin fitil kullanırsın yazarım dedi enfeksiyon olabilirmiş idrarım temizse korkmamak gerektiğini söyledi sık çamaşır değiş dedi hijyene önem ver dedi bir de…
Tugba1tugba Mira1604 benimde göğüslerimde çok kaşıntı oluyor. Ve büyüdüler baya o yüzden oluyor bence
Kdjhjhhj Mira1604 bende yasiyorum sürekli doktorum vucudunu nemlendir bol bol dedi bebek yaği sürebilirsiniz
buseyusuf27 Mira1604 bnde yasıyorm heryerım kup kuru oldu kayısı yagı yada bebek yagı onerdı hemsıre yada liarac cok ıyı ama brz pahalı cok guzl nemlndryo su bazlı ılk gebelgmde kullndm şmdi almdm phalı dye kzmın atomık dermatıt kremını kullnyorm
Uydurbisey Kaşıntı bende de var vücut catladigi için oluyormuş doktor kendini güreşçi gibi yağla dedi😃