kubranurleo Pembe desem değil ten rengi gibi görseldeki renkte akıntım oldu. Enfeksiyonum vardı fitil filan kullandım enfeksiyondan olabilir mi acaba. Doktora cumartesi gideceğim. Bir fikri olan var mı?
korkmazbeste kubranurleo gebelikte normal yerleşme kanaması diye geçiyor arada hafif hafif akıntılar olabiliyor kötü düşünmeyin. Yine de doktorunuza danışın tabi😊