Umutmirzainci 14 haftalık olduk hala doktor söylemiyor anlamadım sizce ne ? 
Maviii_98 Ay bizede doktor söylemediii erken dedi 14 haftalığız bizdeeee 🥰🥰 Tahmin yapabilecek var mıııı?
Maviii_98 Umutmirzainci foruma girdiğinde saol üste 3 çizgi var alt alta gibi ona tıkla resim yükle de mutlu resim sayfası açılıyor ordan resim yükle de seç yükle de tekrar en son link çıkıyor onu kopyala buraya normal dene bakalım
Alkan22- https://mutluresim.com/images/2024/02/15/znJWG2.jpghttps://mutluresim.com/images/2024/02/15/znZHYU.jpg. Banada bakarmısınız