imkanınız varsa kesinlikle özel.. sıra bekleme sonuç bekleme derdiniz yok devlette doktor yanında bir sürü kişiyle giriyorsunuz asla özel ilgi olmuyor.. ve asıl doğum ne zaman oalcagı belli olmadıgından devllette kendı doktorunuza bile denk gelmıyorsunuz özelde öyle değil ama saat kaç olursa olsun doktorunuz geliyor