Bsrakzmn Yilmayse ben 4+4 de hamile olduğumu öğrendim kese vardı ultrasonla bakıldığında doktorum acele etme bidahaki ay gel kalp atışını net duyarız dedi 8. Haftada gittim ve duyduk kalp atışını😇
Kbra7777 Kızlar ben doktora gittim ultrasonda 4+6. Göründü adet tarihime göre 6 hafta ama kese gözüktü 15gün snra yine gel dedi doktor bu kadar