myangelson çok stres yaşadım adetim de baya gecikti en azından gecikme için gideyim dedim şansıma yumurtam gelişmiş 18 mm , iğne yapalım istersen değerlendir dedi bende kabul ettim belki bu vesileyle olur diye 🥰 hayırlısı olsun inşallah umutluyum ama bakalım hayat ne getirecek 🙏🏻