Mnos-332 Merhaba arkadaşlar 2 cnm açıklığım var32+5 ikizlere hamileyim doktorum bugün alttan baktığım için hafif kanaman olur demişti fazla olursa gel dedi az önce kahverengi leke geldi çoğalır mı acaba başıma böyle durum gelen oldu mu
Taze Mnos-332 32 haftamda bnm kontrole gitmiştim vajinamda ağrı vardı 1 cm acilmm vardı ve rahim duvarim incelmişti direk yatisim verildi ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 doz 34 haftmda tekrar kontrale geldim 4 cm acilmm vardı acil sezeryana alındım bu arada bnde çift yumurta ikizlerime hamileydim şuan 4 aylık oldular
Cnsub Mnos-332 34+1 de 1 cm açıklıkla bir bebeğin suyu geldi çift yumurta ikizlerimi doğurdum. Rahim uzunluğum yok denecek kadar azalmıştı artık doktorum açıklık ve ardından suyun gelir evde demişti öyle de oldu. 32 de 6 doz ciğer geliştirici olmuştum çok şükür 🙏🏻
Mnos-332 Taze ben ciğer geliştirici iğneyi 27haftamda vuruldum rabbim sağlıklı ömürler nasip etsin bebişlerinize
Melekabdullah Mnos-332 bende riskliyim doktoruma 28.haftada ciger gelistrici vursaniz olmazmi dedim bir hafta once vurulan ciger gelisrtirici fayda etmiyo dogumda 24 saat once vurcam dedi birda okuduklarim cogunlukla vuruluyor niye benim doktorum Boyle dedi anladim
Cnsub Mnos-332 yani kişiden kişiye göre değişir tabi canım ama her an hazırlıklı olmak gerek ikizlerde durum her an hazır olmaya mecbur
Mnos-332 Melekabdullah bilmiyorum bugün kontrolümde ciğerleri gelişmiş dedi hatta kiloları da iyi inşallah erken doğarsa kalmazlar küvezde
Melekabdullah Mnos-332 ikzilere hamileyim rahim agzida Kisalik Vardi serklaj oldum bekliyoruz suan 28.haftamdayim