Kızlar bugün ilk ultrason kontrolü için gittik doktorlar genelde vajinal muayene yapıyor tüp bebekte bir önceki kalp atışı Duymadigim için kaybetmiştim ama bugün Vajinal yapmadı karnım baktı kese görünüyor 18 milim dedi bebek haftaya görünür dedi 175 boyum kilom 85 doktor kilo alma dedi polikistik overliyim çok heyecanlıyım çok endişeliyim 8 yıldır o kadar mücadele ettim ki artık mutlu bir son istiyorum duygularım tarifsiz çünkü tek başıma gittim eşim maalesef görevde nasip olursa tek başıma geçireceğim hamileliğimi bana dua eder misin nolur sağ Salim geçirmek istiyorum hamileliğimi 🙏🏻🥹