Gebelik düşünüyorum adet gecikmesinin 4. Gunundeyim. Gecikmenin 1 gününde kan testi verdim negatif çıktı belirtiler hala devam ediyor bugün sağlık ocağında doktorla görüştüm fakat moralim oldukça bozuldu . Kan testlerimden bu yazdığım pozitif çıkmış sen bunu grip gibi atlatırsın ama ola ki gebelik durumunda bebek bundan çok etkilenir ve kalıtsal hastalıklara kadar yol açabiliyor bu dedi . Benim down sendromlu bir oğlum var
riskim var bide Yani tedavisi de yokmuş kedi kumu kılı vs dokunma kesinlikle dedi . Smdi gebelik düşünürken birde bu çıktı korkar oldum 😔