Kızlar 3 gün önce bebegim kaka yapamadı sağlık ocağındski doktora sordum böyle böyle diye o da 1-2 gün takip et yapamazsa çocuk doktoruna gitur dedi eve geldik bı kaç saat sonra kakasını yapti ama şimdi yine yapmıyor mamayla besleniyo sütüm çok yetersiz mama mı yapiyo ne yapmam lazım