Melos9 30+2 dedi doktorumuz 1875 gram fazla mı sizce kızlar kolları falan boğum boğum dedi doktorum🤷🏼♀️🤷🏼♀️
kubracpkn Melos9 yaa benim 28 haftalık 1650 benimki de tosbiş heralde doktor herhangi bir sorun yok dedi ama 😅
Alynq Melos9 ay ne güzel işte tombik bi bebişiniz olur sevdikçe sevesiniz gelir, sağlıklı olsun tabi her şeyden önce🙏🏻 inşallah benim bebeğim de tombul doğar bol bol öperiz onu😂
Buby Melos9 31+1 2075 kg tosinom 1 hafta önden gidiyo pcos+gebelik şekerim var herşey kontrol altında ama tosinom benden çok yiyo 😅