Merhaba kizlarr öğrendiğim de 4 haftalık gebeydim hiç biri bugüne kadar kalp atışı görmedi 3-4 farklı dr gezdim alttan da muane oldum bir gelişme yok suan kese boyutu 1.89 ama içinde sadece yolk kesesi var o da tahminden büyükmüş bu da iyi bir şey değilmiş haftaya bir daha gel yoksa kürtaj olacağımı söyledi içinde bebeğe dair kalıntı yok sadece kese var başınıza geldi mi sabah kusmalarıö da var tiksinme de var ama bebe yok