Livanur22 Benim de yaklaşık 2600 gr dı. Doktorum bebeğimin minyon olacağını söyledi. Olması gereken kilo sınırını geçmiş sorun yok demişti. Kafaya takmıyorum ben ,kilo alsın diye tavsiye edilen her şeyden yedim ama max 1 haftada 125 gr aldı. Karbonhidrat ağırlıklı beslenip koff kilolu bir bebek olacağına protein ağırlıklı beslenip tombul olmayan bir bebeği tercih ederim. Böylesi daha sağlıklı. Yemeniz gerektiği sekilde sağlıklı besleniyorsaniz ama ona rağmen çok kilolu degilse bu durum yapısaldır. Minyon bir bebektir. Bana ebeler zayıf doğan bebeklerin daha hızlı büyüyüp gelistiklerini söyledi.