Kızlar merhaba. 3 hafta önce dahiliyede baktırdım Tsh değerim 2,90 çıktı kontrolde tutalım diye 25 mg levetiron kullanmaya başladım. Yeni yaptığım testte tsh 0,50 ye düşmüş. Sağlık ocağında baktırdığım dahiliye ye de gidemiyorum maalesef. Bu şekilde düşme yaşayıp ilacını bırakan oldu mu ??