selam kızlar öğlen 12 den bu yana sırtım da ve karnımın üst bölgesinde aşırı bi ağrı hissediyorum karın boşluğumdan başlayıp göbek deliğime kadar iniyo bi ara ağlıycak gibi oldum ağrıdan yaşayan varmı lutfen bisiler soyleyin doğum sancısı fln mı aceba 36+3 haftalığız