Arkadaşlar hamile olduğunuzu işyerinizde ne zaman paylaştınız insanlarla? Ben 8 haftalık hamileyim ama çocuğun sağlıklı olduğu kesinleşmeden en azından 3 ay dolmadan söylemek istemiyorum ama herkes anladı soranlara da hayır diyorum sağlığında bir problem olursa düşük olursa vs diye. Şimdi ileride nasıl açıklıycam onu düşünüyorum