Yesimseen 7+4 haftalık olduk her gün midem bulanıyor kusarken sadece köpük köpük kusuyorum siz de de oluyor mu
Fatma_ecem4 Yesimseen kusmanın en şiddetli haftası olarak 7 ve 9. Haftayı hatitliyorum çok zorlanmistim pirilam kullanıyorum çok işe yarıyor
celileturk Fatma_ecem4 9+5 ten konuşuyorum prilam gram etki etmiyor. Zofer , zofran yada onzyd kullanıyorum
Yesimseen celileturk korktum ya bişey oldu diye daha kalp atışını da dinlemedim ya salı günü randevum var