Kızlar 24+3 hamileyim sabah bebek karnıma batıyodu rsmen açlıktandır dedim kalktom kahvaltı yaptım geçmedi kaburga kemiklerime çıktı ağrı kemiklerim sızlıyor ara ara belime ağrı giriyor hemşiremi aradım kanaman varmı dedi yok ama akıntım var bebek hareket etti uzandım çikolata yedim ama gövdemdeki kemiklerim çok sızlıyor eşin gelince geçmezse hala acile git dedi ne yapmam lazım acile gitmeden geçmezmi evde ne yapabilir NOLUR YARDIM EDİN GÖRÜN POSTU iİLK HAMİLELİĞİM KORKUYORUM