gbayindir Merhabalar arkadaşlarlar yeni hamile oldugumu öğrendim kaset testten geçen ay kan vermiştim şimdi hemen vermek istemedim. Ama düşük riski olur mu genede vermek daha mı iyi daha bebek görünmeyebilir takip mi edelim beta
Kuphaha gbayindir ben de aynı şekilde dün test yaptım yeni öğrendim hemen hastaneye gidip kan verdim benimde daha 4+2 karından kese gözükmedi bile alttan muayene ile küçücük kese gözüktü henüz bebiş gözükmüyor bile.Beta 2600 çıktı benim.Haftaya gelirsen daha net görürüz çok erken gelmişsin dedi
gbayindir Daha önce kimyasal gebelik yaşadığımdan korkuyorum da ama en iyisi haftayı beklemek 😊 çok teşekkür ederim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin Allahim