perosy İşaretlemişim yer kırık geldi bir sorun teşkil ediyor mu kapağı aşmaya yarıyor sanırım ama elle de açılıyor zaten kapak. Ona göre iade edeceğim 🥹
Minigiim-vebenn52 perosy o kadar para vermişsin iade et yenisini göndersinler niye elle açıyorsun kapağı
Rabiul perosy orası çöp poşetinin takılıp çıkarıldığı yerdi sanırım bence iade edin yenisini alın indirimden aldıysanız haftaya Korbell tekrar indirime giriyor o zaman alırsınız çünkü e bebek değişim yapmıyor iade alıyor sadece
Rabiul perosy bende mağazaya gidip almıştım son 3 tane kalmıştı şansıma bide öğlen saat 2-3 gibi gitmiştim
Rabiul perosy bende Philips alıştırma biberonu almıştım renk değişimi yapacaktım olmaz dediler iade alınıyormuş ben indirimden almıştım yenisi 400 dü iade ettim indirimi bekledim indirimden aldım sonra 😂
MorKelebek54 perosy kuzum o kadar para verdin degistir bence az oara degil yani ben minik bi ueri catlak bile olsa degistiririm mutlaka
perosy Rabiul iade daha dün edebildim doğum yaptım bu süre zarfında 😬 yarın içinde sen yazdığında hatırlatıcı kurmuştum yarın tekrar alıcam inşallah 😁
Rabiul Beybitooo 490 a almıştım %29 indirimle gene aynı fiyat olur sanırım ekstra bi indirim daha olur mu olmaz mı bilmiyorum