E_kfl61 Haftaya girdik aşırı mide yanması oluyor erken değil mi ya . Var mı benim gibi olan ne önerirsiniz
1sadeturkahvesii E_kfl61 bana gaviscon çok iyi geliyordu artık son haftalar işe yaramıyor. Sakız çiğnemekte iyi geliyordu yeşil elma ve maden suyu ben denemedim ama iyi geldiğini okumuştum burada