Burcu9125 Son 99 yazmayı çok istemiştim. Nasip oldu çok şükür ama şimdi de zaman geçmiyor sanki😅Hayırlısı ile kızımı kucağıma alsaydım bi🥰
Burcu9125 Mrv4 Amin inşallah. size de geçmiyor gibi geliyor mu😅 3 hafta sonra doğum iznine ayrılacagım belki o zaman evde temizlik vs yaparken zaman geçer. Daha hiçbir şey hazır değil.
Mrv4 Burcu9125 benım 1 haftadır karnımda sertleşme falan oluyor o günden berı geçmiyor aslında normalde çok şükür ıyı gecırıyprdum ama o bıraz rahatsız edıyor ıcıme sığmıyor gıbı 🤦🏻♀️😂