Edaa1334 bazı iş verenler tekrar bir çalışamaz raporu istiyor işvereniniz isterse ondan alıp işvereninize vermeniz gerekiyor, istemezlerse 32 de verdiğiniz raporu işlerler. Bir de doğum gerçekleştikten sonra bebeğinizin doğum raporunu vb işyerinizle mutlaka paylaşın sisteme işleyecekler işveren onay verdikten sonra yatıyor para