İnternette şöyle bir yazıya denk geldim:
Bundan dolayı Omega 3′ün bilinen net bir yan etkisi yoktur. Aspirin, Coraspin ve benzeri kan sulandırıcı ilaç kullanan kişilerin Omega 3 tüketmesi tavsiye edilmez. Bununla beraber yüksek tansiyon hastaları ve çeşitli kalp hastalıkları tedavisi gören kişilerin de Omega 3 tüketmesi önerilmez.
Omega kullanan var mı sulandırıcı kullanmasına rağmen ?