Seldapk Cok heycanliyim 11 haftalik Suan Hayirlisiyla saglikla gelsin en basta saglik bide icimden gecen kiz nasip olur ins
Hayale Seldapk 26haftaliğiz Kizimiz olucak Allahin izniyle🥰her kes ovladini saglikla kucagina alsin inseAllah
Mervemeryem Oyaburak65 bende kiz istiyordum allah gonlume gore verdi ve kizim oluyor 20 haftama girdim allah herkezin gonlunden geceni nasip etsin insallah
Duyguanneoluyor Herkes senin oğlun olacak diyodu bana bende inatla hayır kız diyodum içimden kız geçiyodu Rabbim kız nasip etti inşallah kucağıma aldığım günde gelir bian önce ☺
Umranoguzyazar Duyguanneoluyor 13haftalığım bende , banada herkez erkek diyo bilmiyorum salı randevum var inşallah gösterirse öğrenicez benim için fark etmezde bakalım benim içimden geçende kız
Ebrun Bende bugun gıdecegım kontrole tatlı anneler 12+3 gunlugum belli olurmu sizce kızlar lütfen dua edinde belli olsun cok heyecanlıyız ve dört gözle beklıyoruz 👀💟💟
Sitionline Ebrun evet canım olur tabi gösterirse Bebiş 😊 ben Cumartesi günü gittim 12+5 dim gösterdi erkekmiş ama kızsa biraz daha geç gösteriyor diyorlar
Mamiii20 Biz 17+2 olduk ama cinsiyetini bir türlü öğrenemedik bağdaş kurmuş bacaklarını açmadı bir türlü 😁😂
BirsenT 15+5 olduk ama hala göstermiyor cinsiyetini devlete de gittim özele de gittim ama hepsi bu haftalar küçük olur diye çok fazla bakmadılar tahminde bulunmadılar . 4 Ocakta kontrolüm var inşallah baktıklarında gösterir🙏🏻