FKRKS29 İlk erken gebelik testi yaptim hiç bisi çıkması ama içimde bisi kaldı yinede kaset testide yapayim dedim bisi yok demi🤦♀️🤷♀️ sanki kaset test çok silik ama pskoljik goruyorumdur büyük iht , adet dün olmam lazımdı hamile olsaydım eğer çıkardı demi😔
Zynp_ozcelik FKRKS29 yeni testle dene bence. Ben adetim geciktiiği gün denedim. Bu şekilde çıktı ama yanılma payları da çok yüksek
FKRKS29 Teslimenursevil erken gebelik testini açtığımda böyle iki tarafı birleşik içini aciyoz ya orası tam birleşik değildi baktım o birleşim tırnağının biri kırık tam oturmamış o yüzden ama testte sorun yoktur dedim yaptım etkiler mi bilmiyom ama bakalim beklemekten başka çare yok😔❤️
Teslimenursevil FKRKS29 kuzum artık testler o kadar yanıltıyor ki insanı yarın tekrar yap bence duruma göre kan verirsin inşallah hayırlı haberler alırsın🙏🏻
FKRKS29 Teslimenursevil evet gerçekten öyle Allah yardım etsin herkese isteyen herkesin hakkında hayırlısı olur insAllah ❤️
FKRKS29 skulentizm demi bende böyle fotoğrafta değil de gercekte bakınca da sanki 2. Cizgi çok silik gibi su tuttum gider mi kuruma cizgisi mi diye hemen çıktı ama gitmedi o zamanda 2 ay önce falanda böyle olduydu yoktu ama olsa erken gebelik testinde çıkardı diyom bakalım ya 🤷♀️❤️
Zynp_ozcelik Zynp_ozcelik yani şöyle ki planlıydı zaten bizim. Regl günümün sabahı olmayınca test denedim aşırı silik çıktı. Sonra hemen gidip kan verdim. Pozitif çıktı. Hatta doktor bu kadar erken farketmez çok zor nasıl anladınız flan demişti