Kızlaaar iki kızım var başım hiç ağrımadı ne kadar uykusuz kalsam yorulsam ne yaparsam yapayım bir kez olsun başım ağrımadı 11+3 oldum bugün 3. Gebeliğim Allah bir gün şaşmıyor ya bir gün olmadı mı ertesi günü hemen ağrıyor 😣😣 genellikle erkek bebekte baş ağrısı oluyor diyorlar erkek anneleri bir sonuçlayın bakalım🥺♥️♥️