Deniz_334456 Dün idrar testi yaptım silik çıktı idrar da pozitif çıkınca kan tahlili verdim 9.50 çikti üstüne regl oldum yarın doktor gıdecem başına gelen var mı hiç
SecilM Deniz_334456 kimyasal gebelik olabilir, veya tutunma kanaması da olabilir. İnşallah hayırlı haberler alırsınız doktor en doğrusunu söyleyecektir 🙏🏻
cutecik Deniz_334456 adet olduysan muhtemelen kimyasal cnm bnmde öyle olmuştu zaten şimdi kan versen değerinde düşmüştür
Deniz_334456 Adet oldum bildiğiniz kimyasal mı diye düşünüyorum sol taraf yumurtalığım acayip ağrıyor