Papatya_99 merhaba benim bebeğimde var 1 aydır doktorun önerdiği laktozsuz tedavi için mama kullanıyorum yarından itibaren normal mamaya geçeceğim ama aniden değil önce karıştırıo verip 1 hafta içinde normal mamaya geçeceğiz bakalım hala devam mı ediyor yoksa geçti mi diye