Aygn Yshlt 3 litre su iciyrm kuzum her gün pazartesi kontrolum var o zmana birşey olmaz demi bebekle ilgili değildir
Miniklerimmm Aygn yok cnm bişey olmaz aciliyet gerektiren bir durum değil ama tabiki ihmal etmemek lazım fitil vercek muhtemelen doktorun hemen hemen her gebelikte yaşanan bir durum
baharayazz Aygn ben 24 haftalığım benimde öyle akıntım oluyor Allah’a şükür bir sorunda yok . Hamilelikte normal olduğunu söylüyorlar
baharayazz Aygn aynı şekilde bende de oluyor dediğim gibi Canım bazen olmuyor bazen o şekilde oluyor . İdrarında enfeksiyon yoksa korkma bi sorun yoktur zaten test yaptırdım diyorsun :)
Semaburak Aygn benim sürekli o tarz akıntım geliyor ama enfeksiyon falan çıkmadı bazen yanma oluyo gidip tahlil yaptırıyorum ama temiz 🤷🏼♀️ Bukadar endişelenme zaten yeni tahlil yaptırmışsın temizmiş suyuda içiyosan idrara çıktıkca temizliyo kendini 😊