Safie2020 Kızlar şeker yüklemesi sınırda çıktı sonra açlık tokluk verdim açlık 82 tokluk 103 çıktı normal mi . Tokluk kaç olursa yüksek sayılıyor
ikiprensannesi53 Safie2020 110 veya 120 uzeri olunca yüksek oluyordu galiba yanlış hatirlamiyosam seninki normal
Safie2020 Edaa3595 ikiprensannesi53 Teşekkür ederim doktora sonuçları göstermeden gelmiştik şeker yüklemesi öyle çıkınca diyet yazmışlardı
Safie2020 Serendipity16 Edaa3595 _yeni1tazeanne_ Bu değerlere değil de önceki şeker yuklemesine sınırda deyip diyetisyene yollamıştı onda açlık 92 1. Saat 117 2. Saat 105 çıkmıştı. 10 gün sonra tekrar açlık tokluk bakalım dedi . Bugün de bunlar çıkmış 82 ve 103 . İyiyse sevindim şeker çok zormuş insan gönlünün çektiğini yiyemiyor 😍
_yeni1tazeanne_ Safie2020 sizin değerleriniz gayet iyi çıkmış nasıl diyet yazmış amlamadım bi bildiği vsr Demekki 🤷🏻♀️ benim sizin değerlerinizden biraz fazla çıktı ona rağmen gebeliğe göre normal sadece fazla aşırıya kaçma dikkat et yeterli dedi