Kızlar reglime iki gün kala kaset test yaptım negatif çıktı. Bugün regl olmam lazımdı. Dün çok az kahverengi leke geldi. Hafif kramplarım ve çok fazla gazım var. Anlayamadım normalde çok düzenlidir adetim ama ilk günü genellikle hastanelik olurum. Sabah sırtım belim çok ağrıdı ama regl diye dikkate almadım.
Tekrardan test yapmam gerekir mi? Sadece kaset testim var.