Ah sormayın ben ishal oldum bir haftadır onunla uğraşıyorum. Bı an önce doğsun diye her yolu deniyorum sonra tam tersi ben iyileşmeden gelmesin diye dua etmeye başladım. Çok şükür iki gündür daha iyiyim. Maa gelmeye pek niyetli gibi değil. Haftalardır bel ağrım var zaten ama sancı gibi bişey yok henüz. İshal yüzünden o kadar sancı çektim ki doğuruyor olsam anlamazdim 🤭😅 Sizde durumlar nasıl? Bakalım önce hangimiz dogurucaz