Jsjkskklsls Arkadaslar 32 haftalıgım 35 e kadar calısabılır raporu aldım. 34′te gıdıp calısamaza cevırebılırmıyım?
Guler92__ Jsjkskklsls evet ben aynısını yaptım 32 de çalışabilir raporu aldım sonra 34te bozdurdum calisamaza çevirdim
Aryayra Çevrilebiliyor bir arkadaşım 37ye kadar izin alıp 36da bırakmıştı. Ama nasıl işliyor durum bilmiyorum. Doktor bilir