Kızlar martın son haftası olacak doğumum. Valla şimdiden heyecan bastı. Sizde durumlar nasıl. Bebiş hareketleri sanki daha az ama daha sert mi? Hazırlıklar tamam mı? Biz izmirdeyiz. Doğum yapacağımız hastane hazır. Doğum çantamız hazır. Bebek odamız hazır. Bir tek genel ev temizliğim kaldı onu da 36. Hafta izne ayrılınca annemle yapacağız. Şuan 32+3 üz. Siz neler yapıyorsunuz:) 💙