Dört haftalıkkrn özele gittim daha sonra özel sigortam karşılamadığı için devlete gidicem bundan sonra devlette ilerliyicem hep aynı doktora mı randevu almalıyım yardımcı olur musunuz Kocaeli’de oturuyorum belki önerisi olan vardır devlette de hem ilgisiz hem de sıra bulmak biraz zor :(