Kızlar ben riskli gebeliğim diye hafta hafta ultrasona giriyorum bunun bebeği bir zararı var mı sizce ben doktora sormayı sürekli unutuyorum ama haftalık giriyorum çünkü kanama oluyor kanama alanım var aslında doktor 2 haftada bir çağırıyor kanama alanını izlemek için ben haftalık gidiyorum korkuyorum diye bu durumu yaşayan var mı