Bir yakinim var hamile dogumu yakın sohbet ediyorduk dün hamileligim boyunca 4 5 kere ancak kontrole gittim dedi randevu bulamadigindan mi gerek görmediginden mi bilmiyorum sormadim neden gitmedin diye ben de kendimi sorguladim 8.haftaya kadar bir bahane bulup gittim bahane dedigim aslinda doktor cagirmisti cogunu 2 defa da ben evhamlanip gittim doktor 8.haftada da gittigimde artik lütfen 4 haftadan önce gelme bu kadar stres bebegi gelistirmez dedi sonra 12.haftada gittim 🙈 4 haftayi nasil gecirdim bir de bana sorun ben mi pimpirikliyim baskalari mi rahat anlamadim siz de benim gibi doktorun gel dedigi süre dolar dolmaz bir gün beklemeden gidenlerden misiniz yoksa ne zaman denk gelirse o zaman gidenlerden mi ? Öyle duyunca galiba ben uclarda yasiyorum her seyi dedim kendime kizdim ki bu benim ikinci cocugum olacak ilk degil