evremy0 Kez nst giriyorum 36. Hafta hiç bilmiyorum doktora göstermedim bilenler yorumlar mı hangi ayrıntılar önemli 🐣[https://mutluresim.com/images/2024/02/15/znmTgP.jpg](https://)
LamiyaCetinkaya evremy0 Sancı için birşey diyemem çok da anlamıyorum ama doktora gösterin bence, bebeğin kalp atışları çok dalgalanmış gibi geldi bana
Yazmelegi_ evremy0 sancin yok ama bebeğin kalp atışlarında çok dalgalanma var doktorun gerekeni söyler
ebrucevik18 Sancın hiç yok denilebilir canım ama bebek baya hareketliymis sanırım kalp atışları baya çok
evremy0 ebrucevik18 evet o an hareketliydi ondan oluyor sanırım dalgalanma bilmiyorum ilgilenen ebeme attım yorumları görünce gayet normal dedi
Rabisozdmr evremy0 kalp atışı üstteki alttaki sancınız . Gayet güzel görünüyor sancı çok az , kalp atışı da benimkiyle aynı çıkmış bende bugün nstye girdim
evremy0 Rabisozdmr teşekkürler 🙏🏻 bu yine de sancı sayılıyor mu kaç olursa mesela doğum başlangıcı habercisi gibi olabilir 🐣
Rabisozdmr evremy0 Bu sancılar yalancı sancı da olabilir . Ben hissetmiyorum hiç. Benim gittiğim hastanede en yüksek sancı 100 çıkıyormuş. Muhtemelen 50 nin üzerinde çıkıyorsa dikkat edilir