Tugcebngl Kızlar 2. Hamileliğim ikizdi birini 7 haftada kaybettik suan 17+5 im ama içimde hep korku var cumartesi kontrolüm var 3 hafta oldu görmeyeli bazen karnım dümdüz oluyor bazende çok büyüyor ama hala hareket hissetmedim siz kaç haftada hissettiniz
iremd-1798 Tugcebngl aynı durumdayız bende 17+5 teyim ve ikinci gebeliğim. Bende hala hareket hissetmiyorum. Doktorum gayet normal demişti. Allah ımın izniyle bir şey olmaz kötü düşünmeyin içinizi ferah tutun ❤️ sağlıkla kucağımıza bebeklerimizi alırız inşallah 🥰
Momcrn Tugcebngl benimde 2. 17de hissetmeye başladım 19 olucam pazartesi doktorlar daha net için 19 20 diyor korkmayın ben tatlı birşey yediğimde uzanıyorum öyle hissediyorum
Seyda08 Tugcebngl ikinci gebeligimde 20 ye yakin hissettim merak etmeyin herkes erken hissedecek diye bi durum yok icinizi ferah tutun
Tugcebngl Papatya_x amin canım inşallah zaten 16 haftadan sonra deniliyor cumartesi görünce inşallah rahatlıcam
Tugces27 17+3 hamileyim benim de karnım bazen büyük bazen de küçük oluyor bende hareket hissetmiyorum bence şuan erken
Tugcebngl iremd-1798 bebeğimin birini 7 buçuk haftalıkken kaybettim o yüzden sanırım çok fazla korku var cumartesi günü randevum var o zaman rahatlarım inşallah hayırlısıyla sağ Salim kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🙏
iremd-1798 Tugcebngl tahmin edebiliyorum daha da hassas olmanız çok normal ancak aklınıza kötü bir şey getirmeyin kendinizi de bebişi de strese sokmayın. Cumartesi içiniz çok rahatlayacak ve stres yaptığınız için üzüleceksiniz ❤️ tadını çıkarın Rabbim evlatlarımızı korusun
Tugcebngl Momcrn bende cumartesi inşallah iyi görürsem bebeğimi sorucam doktora ilkinde ne zaman hissettim hatırlamıyorum
2prensesannesiiii Tugcebngl 2. Gebelik 15 16 hafta arası hissettim hissedersiniz zamanı var daha endişelenmeyin🙏🏻
Fadimr Tugcebngl çok normal 2. Gebelikte olsa. 37. Haftadan yazıyorum bende çok takıntı yapıyordum ama 20-24 hafta araları net hissedersiniz ben net 20.haftlarda hissettim. O karın büyüklüğünüde takmayın 30. Haftalarda tamam çıkıyor herkes bana diyodu hiç hamile gibi değilsin falan çok takılıyordm ama boşunaynış🤭 akşamları şişiyordu Sabah düm düz
Tugcebngl Fadimr ayy valla ne bileyim korkuyor insan bugün hep sol kasıkta ağrı batma çok vardı hep bir stres
Fadimr Tugcebngl stres yapmayın çok normal ferah tutun içinizi. Benimde bundan önce bi 5 haftalık düşüğüm oldu onda tam net hareket hissedene kadar çok stresliydim. Ama 20. Haftadan sonra rahatöıyorsnz sizinde önceden düşük hikayenizden dolayı böylesiniz. Strese girdiğinizde sağlık ocağına gidio kalp atışını dinleyebilirsiniz ben öyle yapmştm hemşirede çekinme stres olacağına için rahatlar istediğin zaman gel demişti
Tugcebngl Fadimr düşüğüm olmadı bebekler ikizdi biri karnımda öldü alınmadı ama 20 haftadan sonra erir dediler o yüzden hep stresim rabbim hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻