Meslina06 Kızlar dış gebelik nasıl bişey oluyor betam ilk önce 4 du sonra 19 oldu şimdi 52 güzel mi artış bu dış gebelik riski ne zaman kalkar ortadan
YagmurrrB Meslina06 kese görene kadar kalkmaz canım ama artışın güzel bi kaç gün sonra tekrar kan ver. Hep düzenli artıyorsa bu da iyi gittiğine işaret ama
YagmurrrB Meslina06 hayır boş gebelikte kesen gözüküyor ama bebek oluşmuyor. Dış gebelikte hiç kese göremezsin çünkü kese ve bebek ya tüplerde yada kanallarından kalıyor hem kese yok hem betan düzensiz veya düzenli artıyorsa dış gebelik olduğu anlaşılıyor