Teraziii benimde temmuzun son haftalarına doğru olacak. Bebek arabası, babybjörn, müslin örtüler, reflü yataklı babynest, 0-1 ay için h&m uzun kollu ve bacaklı takımlar ve c&a’dan uzun kollu bodyler ve trendyol’daki lilabio mağazasından kısa kollu bodyler, tummy time için kartlar, emzirme yastığı ve 2-3 tane müslin ve pamuklu takımlar aldım ayrıca bolca salya-kusnuk mendili ve önlüğü. Ben yurtdışındayım türkiye kadar sıcak olmuyor. Hele evim yazın bile çorapla dolaşıyorum 😅 o yüzden uzun kollu da tercih ettim en azından ilk doğduğu zamanı atlatalım diye. Ama daha alınacak şeyler çok tabi zamana yaydım gördükçe alıcam