Kızlar 34+4 ken nst çekildi ve sancım çıktı serum yaptı doktorum tekrarladı nst ti fakat sancın hala aynı dedi 29-30 en yüksek sancım rahim kısalığına falan baktı normal dedi ama erken doğum riskine karşılık progestan yazdı fitil olarak kullanıyorum böyle bişeyle karşılaşan var mı ufak ufak beni rahatsız eden sancılar oluyor erken doğum olabılır mı yoksa normal şeyler mi yardımcı olur musunuz