Dadymom1 40+1 de kontrole diye gittim bat de sancı çıktı yatışım yapıldı doğum servisiyle yatan hasta servisleri farklı yani sancı çektiğin ve doğum gerçekleştireceğin oda aynı eşin yanında kalabiliyor sadece vajinal muayenelerde dışarı çıkarıyorlar ben bir gece nst ye bağlı kaldım sabaha karşı suyum geldi sancılarım başladı artmaya başladı tabii vajinal muayeneler de arttı ilgi güzel bir sorun yok ebeler doktorlar ilgililer doğum gerçekleşeceği zaman da tamamen sana kalmış bir süreç ben bağırmayı değil dedikleri gibi ıkınmayı seçtim sancılar sıklaştılar ve güzel bi doğum oldu çok yorulmadık doğum gerçekleşirken eşini gönderiyorlar tabii 7 cm açıklığım olmuşken göndermişlerdi eşimi bebek doğduktan sonra sana dikiş vs atılırken bebiş giydiriliyor yanında tutuluyor gözüne antiseptik sürülüyor mikrop kapmasın diye k vitamini yapılıyor yanındayken sonra emzirmen için sana veriyorlar dikişin atılırken emziriyorsun sonra yemek yediriliyor normal servise çıkarılıyorsun tek ya da iki kişilik odaya ben yanımda eşim kalabilir dediğim halde iki kişilik oda verdiler bana bi orada mağduriyet yaşadık onun dışında gayet güzeldi öğleden sonra da taburcu olduk daha iki günlüğüz tam 14 şubatta doğdu 😌😌