Nurbusra_ Seda_nur4760 22 şubat 🥰 tarih belli olunca hem bi rahatlama geldi gibi hemde stres oluyorum yaklaştıkça karışık duygular 🥰
Bsraacelik Dün bana da doktorum 28 şubata gün verdi 😊 günü de belirleyince heyecan bastı sağlıkla gelsinler inşallah
Seda_nur4760 SedaTemel 13 günümüz var bizimde rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah
Bsraacelik Seda_nur4760 aminn 🤲🏻 ben ilkini genel olmuştum bunda spinal olacağım onum stresi de var sen nasıl olacaksın 😊
Seda_nur4760 Bsraacelik valla benım bu ilk bilmiyorum ki nasıl olucak devlette olucam hangısı iyi hangısı kötü
Bsraacelik Seda_nur4760 ben bu sefer spinal istedim doktorumda onu önerdi zaten kendimde olup bebeğimin doğum anını görmek istedim dikiş ağrısı da daha az oluyormuş genelde narkoz atma kendine gelme vs uzun sürüyor çünkü