Kaderkoca Benim suan 9 haftalik ama hissedemiyorum normal mi sizce korkuyorumm da bsy mi oldu diye dikkatte ediyrm aslnda
Esramuratt Kaderkoca 9 haftalik mi ,miniminnacik canim o daha ben 17+5 te hissetmistim ilk gebelikse 22 ye kadar bile hissedemezsin belki cok normal biraz daha sabret allah emanetler 😊
Sehermoms Kaderkoca çoooookkk erken daha genlde 18dn snra hissedilirmş istisnalar var tabi bi kaç hafta erken hissednler olablyor
Esra7261 Kaderkoca 😂😂 ben 16 haftalığım daha hissetmiyorum. canım korkmamak için araştır. Daha erken senşn haftalarında ilk gebelikse 20 sine kadar hissedilmeyebiliyormuş
emel16 Kaderkoca bende 15. Haftamdayım hala hissedemiyorum arada bi minik bişeşer var ama hareketleri mi başka bişe mi çözemedim daha anlamıyorum BEnde galiba canım:)
Kaderkoca Sehermoms tabikidee amaa insan korkuyo azda olsa bsy olucakmii diye cok dua ediyorym ama iste heycan falan varya ondan :)
Kaderkoca Esra7261 Esra7261 ilk gebeliğimmm ondan dolayii herhaldeee :) sagol kuzumm insallah sagsalim alirsin kucagina :)
AlininAysesii 16+4’üm, dün ilk defa bu kadar net hissettim 🥰 bu sabah da aynı şekilde yatarken minik bi hareket hissettim 💗
Mervemeryem Ben 20 haftaligim daha yeni yeni hissediorm oda byle seyrelme gbi yani daha tekme fln atmiyo 😂 hani gozunuz seyrelir ya bazen karninizda ayni oyle oluyor endiselenme canim normal bsy
Vctry1706 İlk 18+2 de hissettim daha çok erken korkma kalp atışı bile başlayalı bir kaç hafta olmuş daha eller ayaklar bile yeni oluşuyor nasıl hareket etsin ki 😊
Sabia Kaderkoca 9 haftalıkken çok erken canım, en az 14 haftalık olması gerekiyor. Ben oğlumu 16. Haftasında hissetmiştim
SerpilDrgt24 Kaderkoca çok haklısın bende belirtilerim ağrım felan olmasa bile endişe ediyorum 😊 Rabbim hepsini korusun 🙏