Kızlar, şuan 25 haftalığız fakat gelişimimiz 2 hafta önde görünüyor kilosu bile önde gidiyor.27 haftalık bebekle uyumlu ilerliyor. Doktorumuz bu süreci ilerleyen haftalarda tekrar değerlendireceğini gelişim olarak yine aynı şekilde önde giderse bu durumun doğum şeklini ve doğum zamanını etkileyebileceğini söyledi.( Örneğin 36. Haftaya geldiğinde 38 haftalık olarak değil de 36 haftalık olarak gelişimi ve haftası uyumlu çıkarsa normal ilerleyeceğini söyledi) Başına böyle bir şey gelen var mı? Varsa süreç nasıl oldu gelişimi önde gitmeye devam mi etti yoksa haftasıyla uyumlu hale mi geldi?